tisdag, augusti 22, 2006

Resa

Det är mycket jag skulle vilja göra. Lumpen till exempel, men jag får se hur det blir med den biten. Och USA, åka dit en månad vore kul. Men jag vet inte riktigt om jag vågar åka dit ensam, och vem skulle följa med mig, alla går ju i skolan.

Och när skulle jag i sånna fall åka? Snart? Nej, det går inte, och jag vill inte åka över jul heller. Tror jag. Vore i och för sig kul att fira jul med Anna där borta. För det är väl främst henne jag vill träffa, mer än Stig och Dawn och deras barn.

Disney World vill jag till (jag ska önska mig dit i julklapp, det är nog det enda jag ska önska mig förutom Don Rosas Hall of Fame-album), jag fick värsta suget dit igår när vi satt och pratade om det (Stig med familj var där för inte så jättelänge sedan). Det var helt fantastiskt att vara där för fem år sedan, miljön och stämningen var så osannorlikt sagolik.

Och jag har fortfarande inte sett bilderna! Pappa har dem uppe på datorn, ska se till att få ner dem hit så att jag kan sitta och titta på dem i lugn och ro.

Nä, men först och främst måste jag skaffa jobb, annars blir det svårt att över huvudtaget ta sig någonstans. Så nu får jag försöka att skriva ett CV. Var tråkigt.

Inga kommentarer: