fredag, juni 05, 2009

Nästa inlägg

Okej, still going strong....

Jag har funderat på att göra om den här bloggen radikalt, alt att göra en ny.

Argument för:
  • Bloggen använde jag från början för att presentera mina "finare" tankegångar. Dyngan öste jag ur mig i helgondagboken.
  • Den här bloggen har jag inte använt på över ett år, och gången innan dess var typ ett år tidigare. Lika bra att börja på ny kula.

Argument emot:
  • Varför?
Svårt alltså. Jag har alltid tänkt mig lite att när jag flyttar hemifrån så lär jag få igång en blogg för att släkten litegranna ska kunna ta del av vad som händer i mitt liv (typ som min kusin Randi i hennes blogg), men det känns ju lite skumt med det som jag skrivit tidigare.

Tåls att klura på. Än så länge har jag ju ändå inte sagt till nån att jag börjat skriva om mitt dagliga liv här...

Idag var det då brorsans studentmottagning, det var drömväder med regn och blåst och en och annan solglimt. Massa folk var här och det var väldigt trevligt. Jörgen kom förbi en stund och gjorde succé hos tanterna som idag bara var två och bestod av farmor och Mocke, AnneMarie var på sitt barnbarns studen. Lika bra det, AnneMarie var ju den som träffade Johan först:P

Och farmor blev överlycklig av koppen hon fick. Hon sa att hon aldrig sett nått liknande (jag antar att hon menar att hon aldrig sett den bilden på en kopp... typ) och var väldigt glad. Det är en rätt hög tekopp och hon sa att man kunde använda den som vas också, så stilig som den var. Vad bra! Då stämde det fortfarande att att hon tyckte väldigt mycket om den tavlan! Hon har den både som vattentryck över sin säng och som halsduk, och nu då även som kopp!

I övrigt kan jag säga att jag absolut inte vill vara i skolan halv åtta imorn. Nej säger jag.

Inga kommentarer: