onsdag, januari 04, 2012

Resten av dan

Det verkar som om det är svårt att sy upp lapptäcket vi vill ha, de vill mest göra kläder. Så vi köpte tyg idag till att sy ett själv. Jag är skitnervös över att ha räknat fel... Jörgen lugnar mig med att då får vi lösa det. Men 50 dollar för 8 meter syntetsilke känns ändå helt okej, det är ca 360 spänn. Och snyggt är tyget!

Vidare idag har vi provat lite kläder på alla de tre ställena vi beställt kläder ifrån. Det är också läskigt. Det är mycket som är läskigt, vi är så way out of our comfort zone så det bara skriker om det. Värst var väl när jag såg att jackan jag beställt med huva hade en stor (väldigt snygg visserligen) krage istället för huva. Hon sa dock att de skulle göra huvan sen. Puh!

Vi har bokat en guidad tour imorgon, till My Son som är nått coolt ställe en bit bort. 5:00 kommer de och plockar upp oss i receptionen. Då är klockan elva på kvällen hos er, tänk på oss då. Vi är tillbaka vid tio, så då har vi hela dagen på oss att drälla runt igen. Dagen där efter funderar vi på att åka till några marmorberg som finns här. Vi får se först hur den här resebyrån vi bokat via är.

Nu ska jag se om jag får tag på facebook eller kan sno datorn från jörgen och redigera blogginlägg. Weho!

Inga kommentarer: